La 27.8. klo 18 Uusi laulu kaduilta-ryhmä, jossa laulaa mm. Moskovan kisojen olympiamitalisti, Kaarlo Maaninka. Mukana myös Kemin Jokke, ym. Kahvitarjoilu & suolaista ja makeaa

Pekka Murtolahti, 044 2900 771

Vuoden 1980 Moskovan olympialaisissa 10 000 metrillä hopeaa ja 5 000 metrillä pronssia voittanut Kaarlo Maaninka vierailee Forssan Torikirkossa la 27.8. klo 18. Mukana on myös Kemin Jokke eli Jouko Heikkinen ja Uusi Laulu Kaduilta -lauluryhmä.

Kaarlo Maaninka osallistuu edelleen oman ikäryhmänsä juoksukilpailuihin. Mielellään hän kertoo myös vaiherikkaan elämänsä vaiheista sekä tärkeimmästä valinnasta, jonka hän teki vuonna 1982.

Ennen tilaisuuden alkua on myös tarjolla kahvia suolaisen ja makean kera. Kaikki lämpimästi tervetulleita!