24.09.-10.12. klo 16 Pyhäkoulu 4-9-vuotiaille srk:n su-kokousten aikana. Varhaisnuorten illat jkt torstai parittomilla viikoilla klo 18. Olohuoneillat nuorille & nuorenmielisille jkt parill. viikkojen to klo 18. Lue lisää osio

Pyhäkoulutilana toimii ns Aarre-Soppi, jonne pyhäkouluope vie lapset yhteisen, lyhyen salissa vietetyn hetken jälkeen (= tervetulosanat, alkulaulu ja rukous, joskus mahdollisesti toinenkin yht. laulu.) Pyhäkoulussa osallistujamerkkien kiinnitys, kuvakirjalla tai flanellolla havainnollistettu Raamatun kertomuksen opetus, askartelua, leikkejä, ym. Halutessasi kysy lisää Eila Murtolahti 044 2900 772.

Varkki-illoissa tarjotaan pientä purtavaa ja mehua & käsitellään mm. Luominen vastaan Evoluutio asioita. Miten eri osapuolet perustelee kantojaan. Millaisia tapahtumia / asioitaTiede on todennut Raamatun sanan mukaisiksi? Miksi uskoa Raamatun Sanaan? Uskovien tiedemiesten tutkimustuloksia, ym. Joka kerrasta saa jotain kotia vietävääkin. Jos aikaa jää, voidaan pelata jotain peliäkin, tms. Halutessasi kysy lisää Pekka M. 044 2900 771 tai Eila M. 044 2900 772.

Olohuone-illat on ennen muuta tarkoitettu nuorille ja kaikille nuorenmielisille. Vetäjinä Jari Lindroos ja Lasse Pekkinen. Iltojen aikana katsotaan esim. joku filmi tms. kuvallista materiaalia, keskustellaan, lauletaan ja JOKAISTA OLOHUONEILTAA aloitellaan pienen iltapalan syömisellä. Vetäjinä Lasse Pekkinen 040 7656 854, Jari Lindroos 044 9695 775.