Loppiaisena, la 6. 1. klo 14. Frs, Torikirkko, past. Timo Varuhin'in tehtävään siunaus & kiitosjuhla Jumalalle srk:n 95-v. taipaleesta. Vieraita Ystävyysseurakunnastamme Eestistä: Erki ja Piret Kuld, T:reelta Jorma Terävä, Lauluveljet, Murtolahdet, ym.

Pekka Murtolahti, 044 2900 771

Pastori Timo Varuhin on Forssan Vapaaaseurakunnan uusi pastori 1.1.2018 alkaen. Hänen tehtävään siunaamisjuhlansa on Forssan Vapaaseurakunnan Torikirkolla loppiaisena 6.1. klo 14. Juhla on samalla kiitosjuhla Jumalalle Hänen uskollisuudestansa seurakunnan 95-vuotisen taipaleen ajalta. Juhlassa mukana mm. edustajia ystävyysseurakunnastamme Eestin Sauelta sekä Tampereelta Jorma Terävä, joka on pojanpoika Aabraham Terävälle, joka on ollut puheenjohtajana Forssan Vapaaseurakunnan perustamiskokouksessa 17.12.1922. Oman srk:n Lauluveljet-ryhmä laulaa, lyhyt historiikki: Eila Murtolahti, tilaisuuden juonto: Past. Pekka Murtolahti. Kaikki, niin tutut kuin tuntemattomatkin - läheltä tai kaukaa - ovat tervetulleita tilaisuuteen. Lopuksi juhlakahvitarjoilu.