Vapaasrk:n Kirppis on Juhannusviikolla suljettu. Kts. tavanomaisista aukioloajoista "Lue lisää" osiosta ja sieltä myös linkki FaceBook sivuille Torikirkon Kirppis.

Tutustu Forssan torikirkon facebook-sivuihin tästä.

Kirppiksen osoite on siis Hämeentie 15, rappu C, pihan oikeassa laidassa. Pahoittelemme, että viime aikoina Kirppiksemme on ollut useina päivinä suljettu, vaikka sen pitäisi olla auki. Tämä on johtunut kirppismyyjiemme sairastelusta ja lomamatkoillaan olosta. Varma merkki Kirppiksen aukiolosta on, kun Kirppiskyltti on kadun varressa suojatien lähellä. Kadun toisella puolella on Timanttisen kultasepänliike.

Juhannusviikolla Kirppiksemme on koko viikon suljettu.

Asioidessasi Kirppiksellä voit tehdä myös ostoja Vapaaseurakunnan Kirjamyyntipisteessä, jossa uusia normaalihintaisia hengellisiä kirjoja, edullisia onnittelukortteja ja Surunvalitteluadresseja (monta euroa edullisempia kuin muualla), CD:itä, DVD:itä, ym. Varaa maksuvälineeksi käteistä rahaa. LÄMPIMÄSTI TERVETULOA! Olet tuttu tai tuntematon, olet lämpimästi tervetullut myös kaikkiin Vapaaseurakunnan tilaisuuksiin, joista Kotisivujemme KALENTERI-sivu kertoo. Hymy