Pe 22.6. klo 17-22 Torikirkolla Juhannusaattojuhlat. Puffetti, grillit ja lätyt valmiina jo klo 17 alk. Puhe-ja musiikkivastuussa Maija Haikonen, Jaana Pöllänen, Lauliveljet, Jari Lindroos, Pekat Murtolahti & Paukkala. Lyhyitä muita puh.vuoroja.

JUHANNUSAATTOJUHLA Puffettikahviossa leivonnaisia, kahvia, teetä, mehua, pihalla grillimakkaraa, lettuja (sateella eteisaulassa) jo klo 17 alk. Senjälkeen salissa kokous klo 18 Lauluveljet, Maija Haikonen, Jari Lindroos ja useita omak. puheenvuoroja, Pekka M.

Väliajalla myös puffettikahvio, grillimakkaraa, lettuja. Kirjamyyntipiste auki. Noin Klo 20.15 Musiikin ja Sanan juhla: Jaana Pöllänen, Maija Haikonen, todistuspuheita. Kaikki lämpimästi tervetulleita läheltä ja kaukaa!