La 22.12. klo 12 (Huom. aika!) Forssan Ev.lut.srk-talolla, Kartanonkatu 16. Katukirkon Joulujuhla ja jouluinen ateria & lahjapussi yksinäisille ja vähävaraisille. Katso kirjoitus osiosta "Lue lisää"!

Ev. lut. seurakuntatalo, Kartanonkatu 16, Forssa

FORSSAN KATUKIRKKOYHDISTYS ry järjestää tänäkin vuonna lahjavaroin yksinäisille ja vähävaraisille

Joulujuhlan, aterian sekä ruokaisan lahjakassin la 22.12. klo 12 Frs/ev.lut.srk-talolla, Kartanonk.16

Hämeen poliisilaitoksen keräyslupa RA/2018/1051 (aika 08.11. - 31.12.2018) Lounais-Hämeen Forssan alueella.

Saaja/toimeenpanija Forssan Katukirkkoyhdistys ry FI20 5025 0240 1212 69 (Lupa myönnetty 7.11.2018 yllämainittua Joulujuhlaa varten)

Kiitos teille lahjoittajat, kun jaatte näin Jouluiloa yksinäisille ja vähävaraisille! Kerro tapahtumasta lähelläsi olevalle yksinäiselle ja/tai vähävaraiselle ja jos hän tarvitsee kyytiä niin, voitko olla apuna myös siinä?!

Forssan Vapaaseurakunta on yksi neljästä Katukirkkotyötä tekevästä seurakunnasta ja tämän Joulujuhlan jälkeen Katukirkkoillat alkavat taas tammikuussa tavanomaisessa toimintapaikassa, Forssan Vapaaseurakunnan Torikirkossa, osoitteessa Hämeentie 15, myöhemmin ilmoitettavana aikana. Siunattua Joulua ja mitä Parhainta Uutta Vuotta Sinulle tämän tekstin lukijalle!