Ilmoittaudu to 16.01.2020 alkavalle Raamatun sanomaa syventävälle kurssille kotisivujemme 'Ota yhteyttä' sivun kautta tai Torikirkolla käydessäsi kirjoittamalla nimesi + yhteystietosi listaan kirkkosalissa. Lue lisää osio!

Pekka Murtolahti, 044 2900771

ILMOITTAUDU to 16.1.2020 ALKAVALLE ’RAAMATUN PROFETIAT PELASTUKSEN TIESTÄ’ KURSSILLE, JONKA ALUSSA ON AINA PIENI, YHTEINEN ILTAPALA. KURSSI-DVD:t OVAT ENGLANNINKIELISIÄ, SUOMI TEKSTITYKSELLÄ.

Kurssi alkaa 16.1. klo 18. (Huom. kurssin aloitus siirretty alkuperäisestä aloituspäivästä, 9.1. poiketen alkamaan vasta viikkoa myöhemmin.) DVD:n jälkeen ilta jatkuu keskustelulla ja asian syventämisellä. Kurssi on ilmainen niin kuin myös kevyt, pieni iltapalakin.

Illan yhteiskesto on noin tunti neljäkymmentä minuuttia.

Kaikki Raamatun sanan opetus ja sen yhä syvempi ymmärtäminen on todella tärkeää. Ilmoittautua voi Forssan Vapaaseurakunnan kotisivujen, ’Ota Yhteyttä’ sivun kautta tai seurakuntamme tilaisuuksissa käydessäsi. Kirkkosalissamme on lista, johon voi kirjoittaa nimensä ja yhteystietonsa, siten saadaan tieto helposti kulkemaan jokaiselle osallistumaan haluavalle.