Pe 14.2. klo 18 Ystävänpäivän musiikillinen iltahetki. Kahvitarjoilu jo 17.15 alkaen ja klo 18 Henna Nieminen tuo sydämeltä sydämille ilon ja toivon sanomaa niin laulujen kuin sanojensakin voimin. Vapaa pääsy. Kaikki tervetulleita! Lue lisää osio!

Henna Nieminen jakaa ystävänpäiväillassa, pe 14.2. klo 18 Forssan Torikirkolla SANOIN JA SÄVELIN ILON JA TOIVON SANOMAA SYDÄMELTÄ SYDÄMILLE! Ennen tilaisuutta tarjolla ystävänpäivä kahvit leivonnaisineen klo 17.15 alkaen. Vapaa pääsy. Tervetuloa kuulemaan!

Kokouksessa kerätään vapaaehtoinen lahja seurakuntamme lähettien työn hyväksi. Nuori lähettimme, Hanna Eriksson, työskentelee Ecuadorissa viidakkointiaanien alueella, Pedro Reyes Castro tekee työtä Espanjassa muslimitaustaisten maahanmuuttajien parissa ja Israelin lähettimme Joel Goldberg tekee nuorisotyötä niin juutalais- kuin palestiinalaistaustaistenkin nuorten keskellä.