Ma-pe Kirppis auki klo 10-14, jos kyltti kadun varressa. Tullut lisää!

Hei! Voit katsoa netti-ohjelmiamme klikkaamalla tuosta yläpuolelta linkkiä YouTube sivullemme. Viimeksi valmistettu ohjelma on aina vasemmalla ensimmäisenä. Kun klikkaat "videot" saat kerralla näkyviisi kaikki YouTubeen laittamamme ohjelmat.

Mitä tulee tähän Kirppikseemme, niin se toimii kolmella eri mantereella toimivien lähettiemme työn hyväksi. Heistä Hanna Eriksson työskentelee Ecuadorissa viidakkointiaanien parissa Napo-joen varrella, Pedro Reyes Castro työskentelee Espanjassa muslimitaustaisten maahanmuuttajien voittamiseksi Kristukselle ja Joel Goldberg työskentelee Israelissa nuorten ja nuorten aikuisten parissa, ei vain juutalaisnuorten, vaan myös palestiinalaisnuorten voittamiseksi Jeesukseen uskoviksi.

Lisäinformaatiota muusta: Jos sinulla on halu saada omalle tai läheisesi elämälle rukoustukea, niin voit jättää pyyntösi Vapaaseurakunnan pääoven vieressä vasemmalla olevaan postilaatikkoon tai kirjoittaa ne seurakunnan sähköpostiin forssa.vapaasrk@gmail.com tai soittaa 044 2900 771 Pekka Murtolahti, tai 044 2900 772 Eila Murtolahti.

Nyt, korona-aikana, jos koska, on tärkeää lukea Raamattua. Jumalalla on todella hyvä tahto meitä kaikkia kohtaan ja Sana vakuuttaa, että 'Hän ei heitä ulos sitä, joka Hänen luoksensa tulee, sillä Jeesus on tullut Taivaasta tekemään Hänen tahtonsa, joka on Hänet lähettänyt. Johanneksen evankeliumi, luku 6, jakeet 6-7.' Hän, Jeesus, tuli sovittamaan ihmisten synnit. Viaton meidän syntisten puolesta ja niin me vain Häneen uskomalla voimme Hänen sovitustyönsä tähden armosta pelastua ja saada sydämiimme rauhan ja turvallisen tietoisuuden, että jokaisella, joka Häneen sydämestään uskoo ja tahtoo elää Hänen opetustensa mukaisesti, on hyvä osa ajan rajan toisella puolella. "Jeesus sanoi mm. Joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella." Johanneksen evankeliumi 8: 12.

Apostolien teot 4:12 sanoo: "Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole Taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

On ilo saada olla ja elää Jeesukseen uskovana. Siunausta elämääsi! Olet myös lämpimästi aina tervetullut kaikkiin hengellisiin tilaisuuksiimme kunhan Suomen Hallituksen ja Avin koronarajoituksien väkimäärää koskevat rajoitukset hellittävät ja voimme taas rajoituksetta pitää niin sunnuntain Jumalanpalveluksia kuin arkipäivien/iltojen tilaisuuksia!