Ke 29.7. klo 18 Video-esitys lähettimme Hanna Erikssonin työalueelta Ecuadorin viidakkointiaanien keskuudesta. Aloituspuhe Taivanilla vuosia työskennellyt Ritva Vuorenmaa. Mukana myös Murtolahdet. Kolehti & rukoushetki. Lue lisää osio.

Päiväys:

Paikka:

Forssan Vapaaseurakunnan Torikirkko, Hämeentie 15

Yhteyshenkilö:

Muut osallistujat:

Lisätietoja:

Lähettimme Hanna Eriksson pesemässä viidakkoalueen Jippii-lastenkuoron esiintymispaitoja.Bellavista Altan seurakunnan vastuunkantajia – muistathan meitä rukouksissasi!

Minua kosketti tällä viikolla eniten kichwa-ystäviemme ilo palvella ja laittaa itsensä likoon, sekä rakkaus aivan tuntemattomia ihmisiä ja kyläyhteisöjä kohtaan. Kylissä esittelin nämä ystäväni perheenjäseninäni, jonka jälkeen pohdimme yhdessä, miten se on mahdollista – olemmehan syntyneet aivan eri puolilla maailmaa. Ajatus siitä, että Jumala on Isämme, oli pysäyttävä. Miksi emme siis rakastaisi saman Isän tekemiä ihmisiä, tuntemattomien polkujen takana asuvia, jotka eivät vielä Häntä tunne?

Koskettavaa oli myös huomata, että jokivarressa, Bellavistan seudulla, saamme jo nauttia monenlaista Jumalan siunausta, josta on edelleen suuri puute muilla alueilla.

Tahdomme palvella, yhdessä Herraamme ja Hänen luotujaan, siellä missä meitä eniten tarvitaan! KIITOS, että olet mukana toteuttamassa tätä suurta tehtävää.