Ti 14.7 klo 11-13 Pihatapahtuma Torikirkon pihassa. Lättyjä, grillimakkaroita, kahvia, ym. lauluja yksin ja yhdessä & sanaa. Leikkimielinen tietovisa, hyvät palkinnot. Joka arpa voittaa. Kirppis auki. Ajankohtaisia-kirjoja, ym. ilmaiseksi. Lue lisää osio!

*Ti 14.7. klo 11-13 PIHATAPAHTUMA: Lettuja/hilloa, grillimakkaraa, kahvia, (eurolla kukin artikkeli), leikkimielinen tietovisa, jossa kivat palkinnot, "Joka arpa voittaa"-arpajaiset, yhteis-ja yksinlauluja, sanaa, ajankohtaisia kirjoja ilmaiseksi! Kaikki sydämellisesti tervetulleita, niin nuoret, vanhat kuin lapsetkin; ihan kaikki! Mutta tulethan terveenä ja muistetaan turvavälit. Käsidesiä tarjolla pöydissä. Myös Kirppiksemme on auki ja siellä on lasten kuin aikuistenkin VAATTEISSA ns. KASSIPÄIVÄT, jolloin tavallisen kaupan muovikassin voi täyttää vaikka piripintaan ja se koko kassillinen maksaa vain 5 euroa. Muut tuotteet hintalapun mukaan.