18.8.-01.10.2020 Forssan Vapaasrk etsii nuorehkoa srk-työntekijää tai sellaiseksi aikovaa. Kysy lisää forssa.vapaasrk@gmail.com tai 044 2900771. Lue lisää osio!

Forssan Vapaaseurakunta etsii nuorehkoa seurakuntatyöntekijää tai sellaiseksi aikovaa (myös pastorikoulutuksen saanut tulee kysymykseen!), jolla koulutus vielä kesken tai vasta alkamassa.

Seurakuntamme työntekijöinä toimivat nyt vt:nä Eila ja Pekka Murtolahti. Seurakuntamme 'sisällä' on menossa seurakunnanistutustyö Loimaalla ja Urjalassa, mutta työntekijää kaivataan erityisesti Forssan emoseurakuntaan ja työntekijäksi tulevan pitää tulla asumaan Forssaan.

Kysy kaikesta lisää Pekka Murtolahti, 044 2900 771 tai forssa.vapaasrk@gmail.com

Kotisivujamme tutkimalla näet perustiedot seurakunnastamme. Siunausta ja johdatusta elämääsi!