To 31.12.-17.01. Siunausta ja Jumalan varjelusta Sinulle koko Uuden Vuoden ajalle! Avin yleisten määräysten vuoksi ei Torikirkollamme toistaiseksi ole kokouksia Lue lisää osio ja klikkaa tuosta ylpuolelta linkki YouTube sivullemme ja katsele ohjelmiamme.

Omassa kodissasi

Rakkaat Forssan Vapaaseurakunnan siskomme ja veljemme ja kaikki te muut, jotka tätä allaolevaa tekstiä luette. (Toki voitte katsoa myös ohjelmiamme netissä. Kirjoita hakukenttään Forssan Vapaaseurakunta ja klikkaa sieltä linkkiä YouTube kanavallemme. Tällä erää viimeisin ohjelma sinne on laitettu ke 29.12.2020.)

Galatalaiskirje 6:9-10 opastaa: KUN HYVÄÄ TEEMME, ÄLKÄÄMME LANNISTUKO, SILLÄ ME SAAMME AJAN TULLEN NIITTÄÄ, JOS EMME VÄSY. 10. jae →: Sentähden, kun meillä VIELÄ AIKAA ON, tehkäämme hyvää KAIKILLE, mutta varsinkin uskonveljille. Ajattelemme Eilan kanssa, että nyt jos koska on se aika, että tulee tehdä HYVÄÄ KAIKILLE ja varsinkin niille, joiden elämä on kärsinyt joko koronan tuomista vaikeuksista tai sielunvihollisen houkutuksista käyttää mielialansa parantajina vääriä ’lääkkeitä’ viinaa, huumeita, jms. ja joka elämä on vienyt heidät toteamaan, että ainakaan noista keinoista ei apua tule ja etsivät nyt todellista apua elämäänsä. Muistetaan, että Jumalan Sana kertoo elämämme tarkoituksen olevan ”OLLA HÄNEN TEKONSA HYVIÄ TÖITÄ VARTEN, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme”, kuten Efesolaiskirje 2:10 sanoo.

Kannustamme jokaista seurakuntalaista ottamaan sydämensä rukousten kohteeksi 1-3 vielä uskosta osatonta tai herätyksessä olevaa henkilöä rukous-listallensa ja joille pyrkii sitten jossain vaiheessa (ei väkinäisesti) jakamaan jotain hengellistä, oma- kohtaisesti kokemaansa sanottavaa itse todeksi koetuista Jumalan antamista rukousvastauksista tai muusta, missä kokee saaneensa Jumalalta var-jelusta tai johdatusta, yms. Ja aina voi kutsua heitä mukaan seurakunnan kokouksiin ja autoileva ihminen tarjota kyytiä autottomalle, sitten kun niitä kokouksia nyt taas tulevaisuudessa TODELLA voidaan järjestää!

*Koronan leviämistä vastaan laaditut Suomen Hallituksen rajoitustoimenpiteet vaikuttavat nyt sen, että kokoustoiminta on taas ollut keskeytettävä, joten Torikirkolla ei ole nyt kokouksia ennen kuin  Alueemme Hallintovirasto määrittää, milloin isompi joukko kuin 10 henkeä voi kokoontua. Seurakuntana emme saa olla uhmaamassa kaikkien hyödyksi ja turvaksi laadittuja ohjeita.

*KATSO FORSSAN LEHDEN KESKIVIIKKOISESTA ILMAISJAKOLEHDESTÄ TULEVAT TAPAHTUMAT FORSSAN TORIKIRKOLLA. (Huom! Jos sinulla on postilaatikossasi /oviluukussasi lappu, jossa on kielto: ei ilmaisjakolehtiä, niin silloin posteljooni ei sinulle Forssan Lehteä jaa. Lisää siis informaatiolappuusi KESKIVIIKKON FORSSAN LEHDEN SAA JAKAA. Toki yritämme pitää myös kotisivuillamme aina tiedot tulevista tapahtumista. Kotisivuille pääset laittamalla hakukenttään vain Forssan Vapaaseurakunta.

*Katso ohjelmiamme, joita nyt teemme ainakin harvakseltaan koronatauon aikana nettiin. Laita hakukenttään Forssan Vapaaseurakunta ja klikkaa sieltä tulppaanikuvan alapuolelta YouTube linkkiimme. Sitten klikkaamalla ’Videot’ nimikkeen, näet kertaheitolla kaikki sinne laitetut ohjelmat. Uusin, eli viimeisin on aina ylärivissä vasemmanpuoleisena.

*Forssan Torikirkolle ollaan rakentamassa invaluiska, jota pitkin niin lastenvaunuilla kuin pyörätuolilla ja rollaattorillakin voi helpommin tulla sisälle asti ja löytää sitten itselleen ja laitteelleenkin paikan kokoussalissamme tai eteis-aulassa. Invaluiska valmistunee aivan lähiaikoina, kunhan saamme kaupungin rakennusvalvonnan kautta lopullisen, tarvittavan luvan. Jumala siunatkoon ja varjelkoon juuri sinua erityisellä tavalla tänä korona-aikanakin! Terveisin: Eila ja Pekka Murtolahti