Ke 4.8. klo 18 Sanan ja rukouksen ilta. Kyllä Jumala voi! Puheessa ja rukouspalvelussa pastori Esa Asikainen, ym.

Pastori Esa Asikainen on hakenut Forssan Vapaaseurakunnan työntekijäpaikkaa. Hän oli jo sunnuntaina 25.7. klo 18 tilaisuudessa puhumassa ja tulee vielä uudelleen keskiviikkona 4.8. klo 18 Sanan ja rukouksen iltaan, jossa hän puhuu ja toimii rukouspalvelijana yhdessä Forssan omien työstä vastanneiden (monien vapaaehtoisten) kanssa. Työntekijäasiasta kuin monesta muustakin tärkeästä asiasta päätetään seurakunnan virallisessa vuosikokouksessa, mikä onkin jo su 15.8. klo 16. Tämän virallisen osuuden lisäksi on luonnollisesti ILTAKIRKKO klo 18, joka on avoin kaikille kuuluipa tulija sitten mihin seurakuntaan hyvänsä tai onko hän vielä kuulumaton yhtään mihinkään kristilliseen seurakuntaan.