Su 12.2. klo 15 Ystävänpäivän kahvitarjoilu kahden pv:n etuottona ja Lähetysarpajaiset "Joka arpa voittaa!" Klo 16 Sydämeltä sydämille konsertti: Leonard Stenroos.Arvonta heti konsertin jälkeen. Lue Lisää osio!

Tule SinäkinYstävänpäivän ”Etkot”- kahvitarjoiluun ja Leonard Stenroosin ja soitinryhmän”Sydämeltä sydämelle” konserttiin su 12.2. Forssan Vapaaseurakunnan Torikirkolle, Hämeentie 15. Ilmainen kahvitarjoilu klo15 -16.

Samalla voi osallistua ”Joka arpa voittaa” arpajaisiin (2 arpaa 5€, 5 arpaa =10€) Konsertti klo 16-17.Arvonta heti konsertin jälkeen. Palkinnot saa itse valita yht. n.1050 € arvoisista voittotavaroista! Tuotto 3:n eri lähettimme työn oheistarvikkeiden hankkimisen tarpeisiin.