Pyhäkoulu

Syyskuusta toukokuun loppuun pidetään lapsille sunnuntaikokousten yhteydessä pyhäkoulu omassa erillisessä tilassaan. Pyhäkoulunpitäjä ohjaa lapset tähän omaan paikkaansa, kun lapset ovat ensin olleet lyhyen alkuhetken vanhempiensa kanssa kirkkosalissa.

Pyhäkoulussa lauletaan, pidetään havainnollistettu Raamatun opetustuokio, askarrellaan tai puuhastellaan jotakin, joka toivon mukaan syventää kulloinkin opetettua asiaa. Lopuksi on vapaa, valvottu leikkihetki. Kaikki lapset, niin seurakuntalaisten kuin seurakuntaan kuulumattomienkin vanhempien lapset - noin neljästä ikävuodesta ylöspäin - ovat tervetulleita pyhäkouluun!

Lastenleiri

Kesällä pyhäkoulu on tauolla, mutta silloin pidetään lastenleiri, joka toteutetaan sopivaan aikaan saatavissa olevassa leirikeskuksessa, eli paikka voi sen vuoksi vaihdella eri kesien aikana. Leiri on avoin tietenkin kaikille lapsille kuului mihin seurakuntaan hyvänsä tai ei mihinkään. Ilmoitamme leiristä Forssassa ilmestyvissä lehdissä. Voit myös kysyä puhelimella 044 2900 772. Leirillä toimivat nuoret isosina ja leiri toteutetaan ns. perheleiriperiaatteella eli äiti tai isä voi tulla lastensa kanssa (ja auttaa leirillä hieman käytännön tehtävissä), jos tilaa on tai jos perheellä on asuntovaunu majoittumista varten. Telttoja emme leirillämme käytä.