Katukirkkotyö

Elokuun puolestavälistä - toukokuun loppuun pidetään Torikirkollamme joka maanantai klo 18.00 ns. Katukirkko ry:n järjestämä katulähetysilta. Tilaisuus on noin tunnin mittainen ja se sisältää paljon reippaita yhteislauluja ja yksin tai ryhmän esittämiä lauluja sekä puheenvuoroja henkilökohtaisesti todeksi koetuista asioista, joissa Jumnala on auttanut. Luonnöllisesti iltaan kuuluu myös lyhyt, varsinainen Raamatun opetuspuhe. Kokouksen päätyttyä on tarjolla voileipäkahvit kaikille sekä tarvitseville ruoka-avustuskassi.

Maanantain katukikkoilloista vastaavat eri järjestäjätahot - kukin vuorollaan - vapaaehtoistyöntekijöidensä voimin. Tällaisina järjestäjätahoina ovat Forssan Helluntai-, Ev.lut. ja ympäristökuntien ev.lut. seurakunnat, Kansanlähetys ja Vapaaseurakunta. Katukirkkoyhdistys järjestää myös Joulujuhlan yksinäisille ja vähävaraisille.